VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd el. Telefoni, Tlf.: 7070 4040 ..... Læs mere

YouSee har nu fundet årsagen til de låste mailkonti, og er i gang med at kontakte de enkelte ramte medlemmer, for at få gang i mailen igen. I skrivende stund ved jeg at 9 medlemmer (ud af ca. 30 fejlmeldte) er kommet i gang igen, men der kan være flere som er kommet i gang i løbet af i dag.

YouSee  lover at de tager fat i hver enkelt, og hjælper med at få mailen op at køre igen. (det kræver dog at man kan kontaktes på det nummer man har opgivet, enten til mig eller til YouSee)

YouSee meddeler i dag: 

Vi skal beklage, at en række kunder i Jelling Antenneforening gennem et par uger har haft problemer med at få adgang til deres mail. Problemerne med adgang til mailkonto skyldes, at vi har været nødt til at blokere omkring 30 kunders mails af sikkerhedsmæssige årsager. Det kræver herefter, at mailkontoen skal sættes op med en ny adgangskode. Der er ikke sket noget sikkerhedsbrud i forhold til kundes mailkonto, så blokeringen har udelukkende været præventiv.

Efter at vi er blevet bekendt med problemerne i Jelling Antenneforening, vil vi sørge for at række ud til alle berørte kunder. Vi vil dog også opfordre kunder, der har problemer med at få adgang til deres mail, til at ringe til vores kundeservice på 70 70 40 40, så vi kan hjælpe dem med at få adgang igen.

 Der kan være flere årsager til, at vi er nødt til at blokere kunders mailkonto, men de bliver efterfølgende automatisk genåbnet et par timer efter, man har skiftet adgangskode. Vi har oprettet en hjælpeside, hvor vores kunder kan få mere information om, hvad de skal gøre. Generelt anbefaler vi vores kunder, at man skifter sine adgangskode ofte og sørger for at ens enhed er beskyttet mod virus.

 Man kan læse mere her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/kan-ikke-sende-mail-fejlbesked.

 Og få hjælp til skift af adgangskode her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/mailklient

 

Her fra Jellingnet’s side håber vi naturligvis at alle de berørte meget snart er kørende igen.  I modsat fald opfordrer vi til at man tager kontakt til YouSee’s kundeservice på 70 70 40 40. De skulle nu være “klædt på” til at hjælpe med problemerne.