VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd el. Telefoni, Tlf.: 7070 4040 ..... Læs mere

Varslingsservice

Er det vigtigt for dig at du er informeret om når der er problemer, eller planlagte arbejder med tv- og internet forbindelsen,  kan du tilmelde dig varslingetjenesten.

Der er to steder du kan få informationer fra:

  1. YouSee,  som omhandler de større nedbrud og reparations arbejder.
  2. Lokale problemer, når vores tekniker laver vedligeholdelses arbejder i anlægget. Dette er ofte nedbrud af kortere varighed 5-10 min.

youSee_logo_250p
Varslinger om planlagte YouSee arbejder og opståede fejl:

Du kan altid selv tjekke, om der er driftsinformationer til dig på yousee.dk/driftsinformation. Eller du kan vælge, at vi skal sende dine driftsinformationer direkte til dig.

Direkte driftsinformationer får du, hvis du enten logger ind på Mit YouSee, og finder Driftsinformation under “Indstillinger”. Eller går i appen Mit YouSee, vælger Profil, og klikker “Notifikationer”.

Begge steder kan du vælge, om du vil have driftsinformationer som sms, mail eller begge dele.

Varsling ved lokale problemer – Varsling via SMS: 

Du kan tilmelde (eller afmelde) dit mobilnummer.
Du vil herefter modtage en SMS hvis der opstår problemer med vores kabelnet, eller hvis vi skal lave andet servicearbejde som påvirker forbindelsen.

Pin It on Pinterest