VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd el. Telefoni, Tlf.: 7070 4040 ..... Læs mere

TV med Bland Selv

Dette er en service som YouSee tilbyder medlemmerne af Jellingnet, og det er derfor YouSee kundeservice du skal kontakte med spørgsmål til dette. Yousee har flere indgange til support og kundeservice:

Bestilling og support:
TV med "Bland Selv" - Tlf.: 7070 4070

Mandag-fredag   kl. 08.00-17.30
fredag    kl. 10.00-16.30
Når du vil bestille eller når du har problemer med at bestille TV med "Bland Selv" eller tilkøbe tv-pakker.

YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag   kl. 08.00-17.30
fredag    kl. 10.00-16.30
Hjælp til priser, og køb af nye produkter, såsom bredbånd og mobil.

YouSee Support, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag   kl. 08.00-18.00
Lørdag-søndag    kl. 10.00-18.00
Hjælp med opsætning og brug af produkter samt fejlmelding.
Fejlmelding af TV, se herunder "problemer med TV-signalet"

Sådan virker "TV med Bland Selv"
Vi har lavet en side der fortæller, hvordan "TV med Bland Selv" fungerer.
Se den her

groen-streg

Problemer med TV-signalet

Har du ikke noget TV-signal, og din NABO heller ikke har tv-signal, eller har du andre TV relaterede problemer, kan du fejlmelde direkte til foreningens reparatør, Jelling Radio-TV, Tlf.: / Vagttelefon 7587 2144.
Foreningen har ingen aftale om udrykning udenfor normal arbejdstid. Ved større nedbrud rykkes der normalt ud indenfor få timer.

groen-streg

Jeg ønsker at købe/leje en digital boks:
Jelling Radio & TV, Stationsvej 8 i Jelling, sælger tv-bokse.

Pakkeskift:
Du kan anmode om pakkeskift her

groen-streg

Problemer med regninger:

Jelling Radio & TV varetager alt ved udsendelse af regninger, rykkere, lukning og genåbning af abonnementer.
Kontakt på Tlf.: 7587 2144 i dagtimerne.

Problemer med Bredbånd

Det abonnement, du har på bredbånd, er en aftale direkte mellem YouSee og dig.
Du skal derfor kontakte YouSee, hvis du har problemer, både med forbindelse eller regninger.

Inden du ringer så læs vores side med gode råd til Internetproblemer,   besøg  siden

YouSee butikken i Vejle
Søndergade 6
mail: vejle117@yousee.dk
tlf.: 2497 5606 (Special nummer for medlemmer)

Mandag-torsdag   kl. 10.00-17.30
Fredag                     kl. 10.00-18.00
Lørdag                     kl. 10.00-15.00
I butikken kan de hjælpe dig med, oprettelser af både bland selv, bredbånd og mobilabonnementer, valg af pakker på ”TV med Bland selv”.
De kan f.eks. IKKE hjælpe hvis du har problemer med din bredbåndsforbindelse eller dårligt eller manglende tv-signal.

Hvis der er travlt i YouSee butikken, kan du lægge en besked. Personalet vil derefter kontakte dig, og det vil normalt ske samme dag.

YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag   kl. 08.00-16.00
Fredag    kl. 10.00-15.00
Hjælp til priser, og køb af nye produkter.

YouSee Support, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag   kl. 08.00-18.00
Lørdag-søndag    kl. 09.00-18.00
Bemærk at du IKKE kan lave en fejlmelding, hvis du har hemmeligt nummer.

Bestil en opringning
Du kan hurtigt og nemt få svar på dine spørgsmål, når vi taler sammen. Skriv dit navn og telefonnummer i linket herunder – så ringer YouSee dig op. Og sammen finder i en løsning, der passer til dine behov.
Bestiller du en opringning efter kl. 17.00 eller i weekenden/på helligdage, må du være forberedt på længere svartid, men vi ringer altid til dig så hurtigt som muligt.
Læs mere og bestil opringning

Problemer med at fejlmelde?
Hvis dit supportkald gør, at din forbindelse eller udstyr skal fejlmeldes, kan det ske, at medarbejderen ved Yousee ikke har lyttet ordentligt efter under sin oplæring og ikke vil fejlmelde dit problem, og siger at “det kører som det skal” eller “du skal kontakte foreningen”.

Hvis du oplever dette siger du blot til medarbejderen at han SKAL fejlmelde det.
Du har købt og betaler KUN til YouSee, så det er derfor deres opgave at fejlmelde det.

Når YouSee medarbejderen fejlmelder, går der besked til  en medarbejder fra Jelling Radio & TV, der efterfølgende vil kontakte dig med henblik på en aftale om besøg.

Kontakt Jellingnet

For at du som medlem af Jellingnet altid får den bedste vejledning, har vi lavet den aftale, at vores leverandører, der har den fornødne viden og uddannelse, skal vejlede dig når du har problemer.

Bestyrelsen kan derfor ikke hjælpe dig med egentlig fejlretning og fejlmelding.

 

Information eller dårlig service: 

Hvis du oplever manglende eller dårlig service fra en af vores leverandører, eller blot ønsker information om foreningen, kan du os på tlf.: 7172 3354.
Møder du vores mobilsvar, så indtal besked og vi kontakter dig. 

Du kan også sende en e-mail: formand(snabela)jellingnet.dk.

Kontakt Bestyrelsen

Pin It on Pinterest